Overall

Nollning 2020

Introduktionen 2020

Livet som student är både fartfyllt och händelserikt. Du träffar många nya vänner, har chans att engagera dig i olika föreningar och påverka din studietid. För många är studenttiden en av de roligaste perioderna i livet!

"Förutom att ha valt en givande oh spännande utbildning, har studentlivet gett mig vänner för livet och fantastiska framtida kollegor till sjöss"

Tack för en helt otrolig nollning höstterminen 2020.

Vi i styrelsen vill tacka alla som ville vara med och göra denna nollning till det lyckade event som det blev! Utan både faddrar och nollor hade det aldrig kunnat bli av. Vi har haft dagar med solsken och helt underbart väder, men även ett par olyckliga dagar där regnet bara öste ned. Ni har alla varit riktiga kämpar och vi hoppas att vi kommer ses mycket mer under de åren som ni har framför er! Välkomna till studentlivet och återigen tack för ALLT!!

Här nedan kan ni se en helt otrolig film som en av de underbara faddrarna William Dahl har klippt ihop från årets bravader!